What Does وب مهر Mean?

Wiki Article

این گونه خبر سازی های این رسانه ها مسبوق به سابقه است. به یاد داریم که چندی پیش سایت رجا نیوز خبر از آن داد که علی لاریجانی شب انتخابات به صورت تلفنی به میرحسین موسوی تبریک گفت و این خبر مستمسک روزنامه ای چون لس آنجلس تایمز قرار گرفت تا با استناد آن عنوان کند که "رئیس مجلس ایران پیروزی موسوی را پذیرفته بود اما به ناگاه نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد!"

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

مهدی میردامادی را هم ساعت ۲:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در خانه‌اش گرفته‌اند. مهدی میردامادی پسر محسن میردامادی، دبیرکل حزب مشارکت است که بیش‌تر از ۹۰ روز است در انفرادی است.

۰۲۱ - ۷۴۳۱۸۷۰۰ مقالات ثبت شرکت قرارداد و نمونه قرارداد مالکیت معنوی همه دسته بندی ها خدمات و تعرفه‌ها مرکز تماس

وي تاکيد کرد که سياست ما اصلا اين نيست که دنبال سلاح هسته اي باشيم.

امروز جمعه بیستم شهریور شیخ دست به کار شد و نامه ای خطاب به ریاست قوه قضاییه نوشت متن کامل نامه بدین قرار است:

یادگار امام سپس با حضور در منزل جواد امام از وی دیدن کرد.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

Niet altijd moeten vertrouwen op als een web site veel activiteit op sociale netwerken heeft, moeten we altijd zien goed dat type van activiteit uitgevoerd en hoe ze het doen, maar het is meestal een symptoom van betrouwbaarheid.

یعنی نمی گوید که چون من از نماز جمعه حذف شده ام حالا می آیم و به جنبش سبز می پیوندم.

با درج نوع شرکت شما به مشتریان و افرادی که با شما ارتباط دارند اطلاعاتی در خصوص میزان مسئولیت شرکای شرکت ارائه می‌دهید.

رییس مجلس خبرگان رهبری به وضعیت فعلی جامعه به خصوص مسایل اقتصادی اشاره كرد و خطاب به مسولان ذیربط مسوولان ذیربط گفت: باید بیش از پیش كار كنید، ما مشكلات زیادی در كشور به خصوص در عرصه اقتصادی داریم و باید این مسایل حل شود.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

شما با بیان آشكار چه می‌گویید؟ می‌گویید مردم شما به طرف كسانی بروید كه با انقلاب میانه خوبی ندارند؟!

Report this wiki page